Tverų Logotipas
Mūsų rėmėjai:
Tverų herbas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija Lietuvos Leader Leader Kaimo Plėtros Fondas

Ekskursijos į Vilnių įspūdžiai

Paskelbta 2022-12-15

Atgal į visas naujienas

Naujienos nuotrauka

Ankstyvą šeštadienio rytą, būrelis džiugiai nusiteikusių tveriškių, išvykome į Vilnių. Atrodė, kad kelionė bus ilgoka, nes aplink- tik sniego patalai. Tačiau grožėdamiesi žiemos sukurtais pasakiškais vaizdais, sostinę pasiekėme gana greitai.  Ekskursiją pradėjome nuo TV bokšto: susipažinome su dar nematytomis bokšto erdvėmis iš vidaus ir išgirdome jo architektūrinę istoriją. Iš dangų remiančio statinio grožėjomės stulbinančia Vilniaus panorama ir mėgavomės  restorano „Paukščių takas“ siūlomais gardumynais. Ekskursiją tęsėme po vienintelius Lietuvoje Valdovų rūmus, susipažinome su  Lietuvos valstybės bei jos valdovų dinastijos istorijomis, kultūros paveldu, unikaliais archeologijos radiniais, dailės kolekcijomis.  Klausydamiesi išsamių gidės Aušros Mikulskienės pasakojimų, net nepajutome, kai sutemo. Vakarėjantis Vilniaus atrodė įspūdingai. Lydimi Aušros, pasivaikščiojome Katedros aikštėje,  Pilies, Stiklių, Gaono gatvelėmis, kur viena už kitą gražesnės dekoracijos traukė dėmesį. Smagu buvo susitikti su Kalėdų seneliu, kuris pažadėjo mus aplankyti stebuklingą Šv. Kalėdų naktį. Važiuojant link namų, užsukome apžiūrėti Kauno miesto eglės, kuri buvo įspūdingai pasidabinusi aukso spalvomis. Iš tolo galėjome pasigrožėti savo zodiako ženklais, kurie puošė miesto eglę.

Grįžome namo kupini emocijų ir neišdildomų įspūdžių.

Ekskursantai dėkoja Rietavo savivaldybės administracijos direktoriui, vairuotojui Sigitui, Tverų seniūnijos seniūnui ir gidei Aušrai.